tiistai 27. tammikuuta 2015

Baby Shower

Viime perjantaina ystävät olivat järkänneet minulle yllätyksenä baby shower -juhlat. Anoppi oli varannut minulle hieronta-ajan ja tuona aikana kodin oli vallannut maailman ihanimmat ystävät! Maailman ihanimmat on aivan liian lievä sanapari kuvaamaan minun niiiin super rakkaita ja ihania ystäviä, jotka olivat todella nähneet vaivaa nuita bileitä varten! Ihan liikutun vieläkin kun mietin miten hienot juhlat olivat saaneet aikaan. Ja vieläpä minulta salaa! (minä kun olin ihan varma ettei minulta pysy salassa mikään..pieleen meni että pätkähti.)

Ilta oli mielestäni enemmän kuin onnistunut, en olisi unissanikaan uskaltanut toivoa näin hienoja vauvajuhlia. Muutamaa lukuunottamatta kaikki rakkaat olivat päässeet paikalle, pöytä notkui herkuista ja lahjoista ja joku ihana oli keksinyt muutaman hauskan ohjelmanumeron! Jokainen vieras sai veikata vauvan syntymäpäivän, pituuden, painon ja hiusten laadun. Ensimmäinen veikkaus meni jo harakoille, kun kummityttö 4v veikkasi vauvan syntyvän juhlia seuraavana päivänä ja painavan 5kg... thank god meni pieleen! Toinen hauska ohjelmanumero oli valokuvavisa, (vai mikä sen nyt onkaan nimeltään) jossa minun piti tunnistaa vauvakuvista illan vieraat. Hyvin suoriuduin tehtävästä, vaikka yksi kuva meinasikin tuottaa harmaita hiuksia.





Tirppa sai tarpeellisia, toivottuja ja todella mieleisiä lahjoja! Minun äiti oli vissiin toiminut jonkinlaisena lahjalistan välittäjänä... (NOLO!!) Olin nimittäin antanut äitille listan mitä kaikkea vielä puuttuu, sillä ajatuksella että näitä lahjoja voi sukulaiset ostaa kun Tirppa on nähnyt päivänvalon, taikka sitten vaikka ristiäislahjaksi. Äiti oli kuitenkin ollut noheva ja välittänyt listan eteenpäin jo nyt... Näin ollen vauva sai tarvitsemiansa pussilakanoita, aluslakanoita, lasten astioita, valokuva-albumin ja yli-soman pentikin kylpypyyhkeen :)

Kaiken tämän lisäksi Tirppa sai soittorasian jonka pimputus saa minut herkistymään, muistojen laatikon josta en ollut osannut edes haaveilla, kirahvi-purulelun josta olin salaa haaveillut mutta en ollut sitä löytänyt, ihanan valokuvakehyksen johon voi painaa pienen käden- tai jalanjäljen ja tämän virkatun peiton joka mykisti minut täysin

Aarre


Kuuluisa ja kovin etsitty kirahvi



Vauva sai aivan ihania lahjoja mutta niin sai tuleva äitikin! Minä pääsen kauan kaipaamaani jalkahoitoon ja sen lisäksi saan ripsihuollon ja tuunatut kynnet. Kovin mieluisia hömpötyksiä kaikki! 

SUUREN SUURET KIITOKSET 

1 kommentti: